Το διαδίκτυο στη ζωή των Κυπρίων

 

 

Για τέταρτη συνεχή χρονιά η Ogilvy one σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Insight Market Research παρουσίασαν σε συνέντευξη τύπου την νέα έρευνα της e.cypriot.


Θέμα της έρευνας που διενήργησε και φέτος η εταιρεία Ogilvy one είναι η χρήση του διαδικτύου και η αξιολόγηση διαδικτυακών διαφημιστικών εκστρατειών.

O Managing Director της Pandora Ogilvy, Αντρέας Μισιέλης, ανεφέρθηκε στη σημασία αυτή της έρευνας.

Την 4η μεγάλη έρευνα e.cypriot, παρουσίασε η γενική διευθύντρια της Insight Market Research Χριστίνα Κοκκάλου.

Η έρευνα κατέδειξε μεγάλη αύξηση χρηστών του διαδικτύου. Συγκεκριμένα το 2009 το ποσοστο ήταν 43%, ενώ το 2011 ανήλθε στο 62%, το οποίο μεταφράζεται σε 292 χιλιάδες χρήστες. Από αυτό το ποσοστό το 71 % επισκέπτεται το διαδίκτυο καθημερινά.

Το ποσοστό των χρηστών που αγοράζουν μέσω διαδικτύου, σημείωσε αύξηση της τάξης του 5% φτάνοντας στο 58%. Στην ερμηνεία των αποτελεσμάτων αναφέρθηκε ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Λευκωσιας Νίκος Περιστιάνης.

Ο διευθυντής της ΙΑΒ Ελλάδας, Χαρης Ρούγκας, αναφέρθηκε στις επενδύσεις που γίνονται on line.

Έμφαση δόθηκε και στις κοινωνικές προεκτάσεις της χρήσης των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης.

 

 

 

 

 

το δικό σας σχόλιο

* Υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.