Βράχο όμοιο με αυτόν γης ανακάλυψε το Curiosity στον Άρη

Ο βράχος μοιάζει χημικά πολύ με ένα ασυνήθιστο είδος ορυκτού που μπορεί να βρεθεί στα ωκεάνια νησιά, όπως είναι η Χαβάη, καθώς και σε άλλες περιοχές που εκτείνονται από το Κολοράντο έως και το Μεξικό.

«Ήταν αρκετά μεγάλη έκπληξη για εμάς τα ευρήματα ανακαλύψαμε σε αυτό το βράχο», δήλωσε σε δημοσιογράφους κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ο επιστήμονας ειδικός στο Curiosity, Ραλφ Γκέλερτ. «Είναι πυριγενής, αλλά από ότι φαίνεται είναι ένα νέο είδος βράχου που ανακαλύψαμε στον κόκκινο πλανήτη», πρόσθεσε.

Οι επιστήμονες παρατήρησαν ότι ο βράχος δεν εμπεριέχει μαγνήσιο και σίδηρο-στοιχεία που υπάρχουν σε πυριγενή πετρώματα που είχαν εξεταστεί παλαιότερα από τα προηγούμενα ρομποτικά οχήματα, Spirit και Opportunity.

Το Curiosity είχε σταλεί δύο μήνες πριν στον Άρη προκειμένου να εξερευνήσει την πιθανότητα ύπαρξης νερού -και κατ` επέκταση μικροβιακής ζωής- στον πλανήτη.