Αυτές είναι οι προτάσεις του Υπ. Παιδείας για τους αντικαταστάτες


Οι διευθετήσεις που προτείνονται είναι οι εξης: 
 
1.Για κάθε αντικατάσταση διενεργείται διορισμός που αντιστοιχεί σε χρόνο όσο το σύνολο των διδακτικών καθηκόντων του εκπαιδευτικού που απουσιάζει και σε αυτό τον χρόνο μπορούν να προστίθενται μέχρι 3 (τρεις) περίοδοι για τα επιπρόσθετα καθήκοντα που αναλαμβάνει, ανάλογα και με τις άλλες παραχωρήσεις που δίνονται για εξωδιδακτικό έργο. Δηλαδή, θα αφαιρούνται από τις τρεις πρόσθετες περιόδους οποιεσδήποτε άλλες περίοδοι έχουν παραχωρηθεί για εξωδιδακτικές δραστηριότητες. Σημειώνεται ότι το ΥΠΠ έχει διερευνήσει το ενδεχόμενο για την παραχώρηση έως και 4 (τεσσάρων) περιόδων για επιπρόσθετα καθήκοντα (ως ήταν η εισήγηση ορισμένων Εκπαιδευτικών Οργανώσεων), ωστόσο το κόστος μιας τέτοιας ρύθμισης είναι απαγορευτικό, γεγονός που δεν συνάδει με το πλαίσιο που έχουν θέσει τα αρμόδια θεσμικά όργανα του κράτους για εξορθολογισμό των δαπανών του ΥΠΠ.
 
2.Σε σχολεία όπου ο αριθμός των εκπαιδευτικών δεν υπερβαίνει τους 4, για κάθε αντικατάσταση διενεργείται διορισμός που αντιστοιχεί σε χρόνο όσο το σύνολο των διδακτικών καθηκόντων του εκπαιδευτικού που απουσιάζει και σε αυτό τον χρόνο προστίθενται 4 (τέσσερις) περίοδοι για τα επιπρόσθετα καθήκοντα που αναλαμβάνει.
 
3.Διορισμοί αντικαταστατών διενεργούνται για απουσία εκπαιδευτικού πέραν των 3 ημερών (από 4 ημέρες και άνω) σε σχολεία όπου ο αριθμός των εκπαιδευτικών δεν υπερβαίνει τους 25. Σε σχολεία όπου ο αριθμός των εκπαιδευτικών υπερβαίνει τους 25, διορισμοί αντικαταστατών διενεργούνται για απουσία εκπαιδευτικού πέραν των 4 ημερών (από 5 ημέρες και άνω). Νοείται ότι εφόσον η Διεύθυνση του σχολείου έχει έγκαιρα διεκπεραιώσει τις απαιτούμενες από την εκπαιδευτική νομοθεσία διαδικασίες η αναπλήρωση γίνεται από την πρώτη μέρα.
 
4.Η αμοιβή του εκπαιδευτικού είναι ανάλογη των περιόδων που διορίζεται.
 
5.Οι αντικαταστάτες έχουν υποχρέωση να παραμένουν στη σχολική μονάδα καθόλη τη διάρκεια της λειτουργίας της, επιτελώντας τα καθήκοντα που τους ανατίθενται από τη Διεύθυνση του σχολείου.
 
6.Η εφαρμογή της παρούσας πρότασης θα αξιολογηθεί στο πρώτο τρίμηνο εφαρμογής της ως προς την αποτελεσματικότητα και το κόστος της και θα διαφοροποιηθεί ανάλογα.

Νέα συνάντηση με Υπουργό Παιδείας ζητά η ΠΟΕΔ 
 
Στο μεταξύ, νέα συνάντηση, πριν την επόμενη Πέμπτη, με τον Υπουργό Παιδείας ζητά η ΠΟΕΔ με στόχο να επεξηγήσει δια ζώσης τις θέσεις της και να αποφευχθεί οποιαδήποτε περαιτέρω ένταση στον τομέα της εκπαίδευσης.
 
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωσή της οργάνωσης το ΔΣ της ΠΟΕΔ, που συνήλθε έκτακτα χτες Πέμπτη, 20/11/2014, για να μελετήσει την Πρόταση του Υπουργού Παιδείας και Πολιτισμού, αναφορικά με το θέμα του χρόνου απασχόλησης των Αντικαταστατών Εκπαιδευτικών, εξέφρασε την απογοήτευσή του γιατί, παρ’ όλα τα βάσιμα επιχειρήματα που προβλήθηκαν από την Οργάνωση κατά το διάλογο που προηγήθηκε και παρά τις δεδομένες τοποθετήσεις του Υπουργείου υπέρ της ανάγκης για απασχόληση των Αντικαταστατών στη βάση πλήρους ωραρίου όπως είναι και εκείνο των εκπαιδευτικών που αυτοί αντικαθιστούν, εξακολουθούν να προτείνονται ρυθμίσεις που κάθε άλλο εξυπηρετούν την Εκπαίδευση, ενώ καταστρατηγούν δικαιώματα των εργαζομένων που εφαρμόζονται για σειρά χρόνων και με συναίσθηση δικαίου και συνεπώς αποτελούν δίκαιο.
 
Το Συμβούλιο αποφάσισε να ζητήσει όπως έχει, το ταχύτερο δυνατό και εν πάση περιπτώσει πριν από την προσεχή Πέμπτη, 27/11/2014, που αυτό θα επανασυνέλθει για να επανεξετάσει το ζήτημα, νέα, ξεχωριστή, συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας, για να επεξηγήσει και δια ζώσης τις θέσεις και απόψεις της Οργάνωσης.
 
 
Ο Υπουργός Παιδείας ενημέρωσε τους οργανωμένους γονείς για τον εκσυγχρονισμό της εκπαίδευσης
 
Τις προτάσεις του Υπουργείου Παιδείας για εκσυγχρονισμό της εκπαίδευσης παρουσίασε στο μεταξύ σήμερα ο Υπουργός Παιδείας και Πολιτισμού Κώστας Καδής στις συνομοσπονδίες γονέων όλων των βαθμίδων.
 
Ο κ. Καδής ενημέρωσε τους οργανωμένους γονείς για τις αλλαγές στο σύστημα διορισμού, αξιολόγησης και επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και εξέφρασε ιδιαίτερη ικανοποίηση για την εποικοδομητική διάθεση των γονιών, να συμβάλουν μέσα από το διάλογο στην οριστική διαμόρφωση των προτάσεων του Υπουργείου με κατάθεση απόψεων που θα βελτιώσουν τις συγκεκριμένες προτάσεις.
 
«Οι γονείς όπως και ολόκληρη η κοινωνία φαίνεται ξεκάθαρα ότι ενστερνίζονται την διάθεση και την πρόθεση του Υπουργείου να προχωρήσει σε αλλαγές σε ζητήματα τα οποία κατά γενική ομολογία είναι αναχρονιστικά και χρειάζονται εκσυγχρονισμό», ανέφερε ο Υπουργός.
 
Πρόσθεσε ότι προς αυτή την κατεύθυνση το Υπουργείο θα εργαστεί συστηματικά και θα λάβει υπόψη όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Όπως είπε, μέσα στον επόμενο ένα μήνα το Υπουργείο αναμένει να λάβει και γραπτώς κωδικοποιημένες τις εισηγήσεις των διαφόρων φορέων.
 
Αναλυτικές συζητήσεις θα πραγματοποιηθούν και με τις εκπαιδευτικές οργανώσεις την επόμενη περίοδο.
 
Ο Πρόεδρος της Παγκύπριας Συνομοσπονδίας Γονέων Μέσης, Γενικής και Τεχνικής Εκπαίδευσης Στέφανος Στεφάνου ανέφερε ότι είναι διαχρονική θέση των οργανωμένων γονιών ότι τα τρία αυτά ζητήματα, χρειάζονται  εκσυγχρονισμό και αλλαγές τέτοιες οι οποίες να επιφέρουν αποτελέσματα για τα οποία όλοι οι κοινωνικοί εταίροι αγωνίζονται.
 
Ανέφερε παράλληλα ότι εντός ενός μήνα θα καταθέσουν τις απόψεις τους επί της ενημέρωσης που τους έγινε, θα έχουν επαφές και με τις συνδικαλιστικές οργανώσεις και με όλους τους κοινωνικούς εταίρους στα θέματα παιδείας, ώστε να συμβάλουν όλοι μαζί στη διαμόρφωση προτάσεων που να μπορέσουν να τύχουν έγκρισης και να αρχίσουν από την επόμενη σχολική χρονιά.
 
 
 
 
 
 
 

το δικό σας σχόλιο

* Υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

Redirecting in 3 seconds...