Κάνει το γύρο του διαδικτύου και παραπλανεί

 Το όνομα του γνωστού μοντέλου είναι Νανά, και έτσι οποίος το διαβάζει αλλά και βλέπει την συγκεκριμένη φωτογραφία, θεωρεί ότι πρόκειται για τη  γνώστη Ελληνίδα Νανά Καραγιάννη και κάνει κλικ δίνοντας ουσιαστικά επισκεψιμότητα στις ιστοσελίδες που φιλοξενούν το δημοσίευμα 
 
Ακόμη και οι υποψιασμένοι μπορούν να ξεγελαστούν από το συγκεκριμένο άρθρο, που αν το παρατηρήσει κανείς καλύτερα, θα αντιληφθεί πως το όνομα του «Γνωστού Μοντέλου που πέθανε από ανορεξία» είναι  Νανά Αλεξαντριτς.
 
Πρόκειται για μέθοδο που στοχεύει στην «αλίευση» επισκεπτών η οποία τον τελευταίο καιρό έχει προκαλέσει την αντίδραση και του Facebook το οποίο καλεί τους χρήστες να καταγγέλλουν αυτές τις συμπεριφορές.
 
Μάλιστα εφόσον κάποιος επιχειρήσει να διαβάσει το περιεχόμενο του δημοσιεύματος εμφανίζεται αίτημα από την ιστοσελίδα για “like” ή “share” στο facebook προτού «ανοίξει» το κείμενο , το βίντεο ή οι φωτογραφίες .
 
H μέθοδος προσλαμβάνει ολοένα και μεγαλύτερες διαστάσεις εφόσον πολλοί χρήστες των κοινωνικών δικτύων κοινοποιούν τα άρθρα αυτά με αποτέλεσμα να διαδίδονται με ρυθμούς γεωμετρικής προόδου αυτού του είδους οι αιτήσεις.
 
Στην προσπάθεια μείωσης του φαινομένου εντάσσεται και η ανακοίνωση του Facebook ότι θα δημιουργήσει νέα σελίδα την οποία θα ονομάσει facebook at work.

το δικό σας σχόλιο

* Υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

Redirecting in 3 seconds...