Η ΟΕΛΜΕΚ απορρίπτει την πρόταση ΥΠΠ για καταλόγους διοριστέων

Είναι  σαφέστατα άδικη, σημειώνει σε ανακοίνωση της, "γιατί δεν διασφαλίζει το αυτονόητο που είχε θέσει  η Οργάνωσή μας ως προϋπόθεση, να μην αδικηθούν οι εκατοντάδες  συνάδελφοι μας που έχουν παρακολουθήσει το Πρόγραμμα  Προϋπηρεσιακής Κατάρτισης καθώς και όσοι εργάζονται για πολλά χρόνια στην  Εκπαίδευση".
 
Η ΟΕΛΜΕΚ καλεί τον Υπουργό Παιδείας και Πολιτισμού να δεχθεί τις Εκπαιδευτικές Οργανώσεις σε άμεσο διάλογο για το ζήτημα του συστήματος διορισμού στην Εκπαίδευση. Ένας διάλογος που δυστυχώς  δεν έγινε ποτέ, αναφέρει.
"Η Οργάνωσή μας θα προχωρήσει σε συνάντηση με τις δυο άλλες Εκπαιδευτικές Οργανώσεις για συντονισμό των ενεργειών μας και θα ζητήσει συνάντηση με τα πολιτικά κόμματα και τους οργανωμένους γονείς και μαθητές για να τους ενημερώσει για τις  θέσεις της", σημειώνεται στην ανακοίνωση.
 
Αποφασίστηκε επίσης όπως η Γραμματεία της ΟΕΛΜΕΚ παραστεί στη Γεν. Συνέλευση των Συμβασιούχων / Εκτάκτων / Αντικαταστατών, για να εκφράσει την άμεση στήριξη της Οργάνωσης στα δίκαια αιτήματά τους, ενώ θα προχωρήσει στη διοργάνωση Δημοσιογραφικής Διάσκεψης την ερχόμενη βδομάδα.
Τέλος θα συγκαλέσει έκτακτη Παγκύπρια Συνδιάσκεψη Γενικών Αντιπροσώπων την Τετάρτη, 23 Οκτωβρίου 2013 και ώρα  4.00μ.μ. στη Χοιροκοιτία για αξιολόγηση  της  κατάστασης και λήψη των αναγκαίων αποφάσεων.

Η ΟΛΤΕΚ καλεί το ΥΠΠ σε διάλογο
 
Την ίδια ώρα, η Γραμματεία της ΟΛΤΕΚ σε σημερινή της συνεδρία μελέτησε την πρόταση του Υπουργείου Παιδείας και Πολιτισμού για το νέο σύστημα πρόσληψης Εκπαιδευτικών Λειτουργών στα Δημόσια Σχολεία και για μία ακόμη φορά, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή της, επιβεβαιώνει τη θέση της για την αναγκαιότητα βελτίωσης και εκσυγχρονισμού του καταλόγου διοριστέων και την ετοιμότητα της για διάλογο.
 
Ταυτόχρονα ως πρώτη εκτίμηση προς την πρόταση του Υπουργείου, η Γραμματεία της ΟΛΤΕΚ σημειώνει ότι δεν λαμβάνει υπόψη υπηρετούντες εκπαιδευτικούς, συμβασιούχους, εκτάκτους και αντικαταστάτες, είτε αυτοί συμπλήρωσαν την προϋπηρεσιακή τους κατάρτιση ή όχι.  Θεωρεί το θέμα αυτό ιδιαίτερα σημαντικό και πρέπει το Υπουργείο να αναθεωρήσει τις θέσεις του.
 
Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας, αναφέρεται, παραχωρεί στα ιδιωτικά Πανεπιστήμια το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής Κατάρτισης σε μια εποχή όπου η ανεργία στους νέους βρίσκεται στα ύψη.  Θα μπορούσε πολύ απλά το πιστοποιητικό αυτό να μην είναι προϋπόθεση για εγγραφή στους νέους καταλόγους, αλλά αναγκαίο για μόνιμο διορισμό.
 
Επίσης μειώνει και ουσιαστικά εξαφανίζει τη μεταβατική περίοδο, συνύπαρξης των δύο καταλόγων, αφού την επόμενη πενταετία οι αφυπηρετήσεις θα είναι σχεδόν μηδαμινές.
 
Η πρόταση, αναφέρει η ΟΛΤΕΚ, δεν αναφέρει πουθενά την ανάγκη πλήρωσης των οργανικών θέσεων (μονιμοποιήσεις) στην εκπαίδευση, αφού εδώ και σχεδόν τρία χρόνια έχουμε ελάχιστους μόνιμους διορισμούς.
 
"Η βαρύτητα που δίνεται στη μοριοδότηση των διαφόρων κριτηρίων στη δημιουργία των νέων καταλόγων είναι ανισομερής, υπέρ των πρόσθετων προσόντων και σε βάρος της εκπαιδευτικής εμπειρίας", προστίθεται.
 
Όπως αναφέρεται, το ΚΔΣ της ΟΛΤΕΚ θα μελετήσει σε βάθος την ερχόμενη Πέμπτη το περιεχόμενο της Πρότασης και θα καθορίσει την περαιτέρω στάση της Οργάνωσης στο θέμα. 
 
Την ίδια ώρα καλεί το Υπουργείο να δώσει χρόνο για το διάλογο και τη συναίνεση και να αποφύγει τα ασφυκτικά χρονοδιαγράμματα, ώστε να λυθεί σωστά το θέμα αυτό που απασχολεί για χρόνια τη Δημόσια εκπαίδευση.

το δικό σας σχόλιο

* Υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.