Ξεκινούν οι εργασίες: Σηκώνουν μανίκια για τον δρόμο Πάφου - Π. Χρυσοχούς

Το ΕΒΕ εκφράζει αισιοδοξία για την ολοκλήρωση του δρόμου Πάφου – Αεροδρομίου

Αισιοδοξία για ολοκλήρωση του δρόμου Πάφου – Αεροδρομίου, εκφράζει το ΕΒΕ. 

Όπως δηλώνει ο Διευθυντής του ΕΒΕ Πάφου, Μαρίνος Στυλιανού, η νέα μελέτη, σε συνδυασμό με την αλλαγή όδευσης του δρόμου Πάφου – Αεροδρομίου, θα επιτρέψουν τελικά την ολοκλήρωση του έργου.

Σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο Διευθυντής του ΕΒΕ Πάφου αναφέρει πως το  Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πάφου διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη του έργου αυτού, αφού με δικές του πρωτοβουλίες και ενέργειες ζήτησε απανωτές συσκέψεις με τον αρμόδιο Υπουργό και τους Διευθυντές του Υπουργείου του. 

Πρόσθεσε πως συναντήσεις πραγματοποιήθηκαν και με τους Διευθυντές της Υπηρεσίας Θήρας & Πανίδας αλλά και του Τμήματος Περιβάλλοντος ώστε να μπορέσουν μέσα από ένα γόνιμο διάλογο και ανταλλαγή απόψεων, όπως είπε,  να ξεπεραστούν τα προβλήματα που για δεκαετίες βραχυκύκλωσαν το έργο. 

Η προτεινόμενη αλλαγή κατεύθυνσης μέρος του δρόμου από το Επιμελητήριο, έλυσε κατά κάποιο τρόπο το αδιέξοδο, σημειώνει ο κ. Στυλιανού, ενώ η μελέτη που ανέλαβε να ολοκληρώσει με τους όρους και τις κατευθυντήριες οδηγίες του Υπουργείου Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων και του Τμήματος Περιβάλλοντος έχει ολοκληρωθεί και σύντομα αναμένεται συνάντηση για παρουσίαση των ευρημάτων προς τα αρμόδια Τμήματα. Είμαστε αισιόδοξοι, τονίζει, «ότι η νέα μελέτη σε συνδυασμό με την αλλαγή όδευσης θα επιτρέψουν τελικά την ολοκλήρωση του έργου». 

Δρόμος Πάφου - Π. Χρυσοχούς

Εξάλλου, όπως δηλώνει ο κ. Στυλιανού, το πρώτο τρίμηνο του 2022 ξεκινούν οι εργασίες της Α Φάσης του δρόμου Πάφου – Πόλης Χρυσοχούς.

Όπως σημειώνει το συμβόλαιο για τον  δρόμο Πάφου - Πόλεως Χρυσοχούς Α’ Φάση μέχρι και το Στρουμπί, υπογράφηκε μέσα Μαΐου 2021, μετά από μακροχρόνιες διαδικασίες και προσφυγές στην Αναθεωρητική Αρχή Προσφορών. Το έργο έχει προϋπολογισμό 87 εκατ. Ευρώ, συμπεριλαμβανομένου και του Φ.Π.Α., και σίγουρα, εκτιμά, θα έχει πολλαπλά οφέλη ιδιαίτερα για την επαρχία της Πάφου και την περιοχή της Πόλης Χρυσοχούς, μιας περιοχής που αντιμετωπίζει προβλήματα αστυφιλίας, ανάπτυξης και υποδομών.

Ωστόσο, παραδέχεται ότι υπάρχει καθυστέρηση στην έναρξη εργασιών και τους πληροφόρησαν ότι αυτή οφείλεται στις γεωλογικές επισκοπήσεις που πραγματοποιούνται σε διάφορα σημεία ώστε να διαπιστωθεί η γεωμορφολογία του εδάφους και να αποφευχθούν προβλήματα κατά τη διάρκεια της κατασκευής του έργου. 

Αυτό, επισημαίνει, «αναμένεται να ξεκινήσει το πρώτο τρίμηνο του 2022».

Προσθέτει ότι, το ΕΒΕ Πάφου θα παρακολουθεί τις εργασίες και τα χρονοδιαγράμματα και θα παρεμβαίνει εποικοδομητικά εκεί και όπου χρειάζεται, την ίδια στιγμή συνεχίζει τις προσπάθειες του για ωρίμανση και της Β’ Φάσης του έργου, αφού η μη ολοκλήρωση του οδικού δικτύου μέχρι και την Πόλι Χρυσοχούς, δεν θα αποφέρει τα αναμενόμενα οφέλη και θα αποτελεί δώρον άδωρο για τους κατοίκους της Επαρχίας, των Κοινοτήτων και του Δήμου Πόλεως Χρυσοχούς.

Το έργο,  είχε σημειώσει ο  Υπουργός Μεταφορών, λέει ο κ. Στυλιανού, «θα βελτιώσει την οδική ασφάλεια και θα φέρει ανάπτυξη και ευημερία στην επαρχία Πάφου, ιδιαίτερα σε αυτές τις απομονωμένες περιοχές της Πόλης Χρυσοχούς, που σε συνδυασμό με προγράμματα άλλων Υπουργείων, όπως τα στεγαστικά του Υπουργείου Εσωτερικών, θα συνεισφέρει τα μέγιστα στην ανάπτυξη της περιοχής αυτής».

Ενδιαφέρον εταιρειών κολοσσών από Κίνα, Ινδία

Σχετικά με το ενδιαφέρον εταιρειών κολοσσών από Κίνα, Ινδία και αλλού για την κατασκευή τεχνολογικών πάρκων και άλλων επενδύσεων στην Πάφο  ο κ. Στυλιανού ανέφερε πως η Πάφος κατά καιρούς αποτέλεσε σημείο αναφοράς για τη δημιουργία τεχνολογικών πάρκων και άλλων συναφών επενδύσεων, ωστόσο, εξέφρασε την  άποψη ότι το μικρό μέγεθος της πόλης, οι συνέπειες της πανδημίας του κορωνοϊού και άλλοι μεταβλητοί παράγοντες επηρέασαν και επί του παρόντος το ενδιαφέρον έχει ατονήσει.

ANT1 Newsroom

το δικό σας σχόλιο

* Υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.

Redirecting in 3 seconds...