Και επίσημα οι ανησυχίες για αεροψεκασμούς

Το θέμα των αεροψεκασμών από τις βρετανικές βάσεις συζήτησε η επιτροπή περιβάλλοντος της βουλής. Ο υπουργός γεωργίας ζήτησε μελέτη και εξηγήσεις από τις βρετανικές βάσεις.

Για πρώτη ίσως φορά εμμέσως πλην σαφώς οι αρμόδιες υπηρεσίες του κράτους παραδέχτηκαν ότι γίνονται αεροψεκασμοί από τις βρετανικές βάσεις. 

Στέλλα Κόκκινου - Γεωργιάδου

ANT1 Newsroom

marianna

08/12/2016>09:07

good morning.a strange type allergy began to be created in the world,is it toxic ?perhaps they sprayed us aerial spraying by the British Bases.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Ανδρεας

21/11/2016>17:08

Είμαι μηχανικός απόφοιτος του ΕΜΠ και δεν εχω κανένα λόγο να πώ ψέματα. 1000 % στην περιοχή Λεμεσού- Πάφου , όπου ζώ και εργάζομαι, γίνονται αεροψεκασμοί από αεροπλάνα γεγονός που παρατήρησα πολλές φορές με τα ίδια μου τα μάτια. Δεν γνωρίζω τους λόγους και δεν μπορώ να κάνω υποθέσεις. Απλά επιβεβαιώνω οτι γίνονται αεροψεκασμοί από μεγάλα σε μέγεθος αεροπλάνα στις πιο πάνω περιοχές !!! Ευχαριστώ.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

George

18/11/2016>13:25

Ρε μα πάσχουν ούλλοι ομαδικά σε τούτη τη χώρα; Ξεπεράστε τούτην την εμμονή. Δεν υπάρχουν αεροψεκασμοί και πράσινα άλογα. Δηλαδή οι Άγγλοι ψεκάζουν και μετά προσγειόνονται στη Γη για να αναπνεύσουν το ψέκασμα τους; Έλεος πλέον...

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Antreas

24/11/2016>20:50

File mou na se pliroforisw pws ta aeroplana pou mas psekazoun fkaloun mati kai egw proswpika ta exw dei na staurwnoun ts ouranous ouk oliges fores... os prin merikes meres eixa ena video to opoio deixnei kathara to psekasma ta aeroplana kai tis grammes pou afinoun alla distixws to diegrapsa.. Anoi3ete ta matia sas k epitelous deite kathara to ti simvainei girw mas

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Κωνσταντίνος

19/02/2016>03:02

Καληνύχτα...οι αεροψεκασμοί δεν έχουν σχέση με τούτη ούλλη τη παραπληροφόρηση. Ανοίξετε τα μάθκια σας και δείτε τον ουρανό. Το μήνα Φεβρουάριο εντοπίστηκαν ΞΕΝΑ ΠΛΑΝΗΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ στον ουρανό. Καταλαβαίνετε τι σημαίνει ή θέλετε εξήγηση; Στις 17 Φεβρουαρίου το απόγευμα στο ηλιοβασίλεμα φάνηκε δεξιά του ήλιου αντικείμενο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ του ήλιου. Καληνύχτα Nasa και στον 9ο σου πλανήτη. Δείτε φωτογραφίες, ξυπνάτε πρόβατα. Άνθρωποι που διάφορα μέρη του κόσμου τραβούν βίντεο και φωτογραφίες. Πάρτε μια ιδέα https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10206940071912743&set=pcb.10206940072592760&type=3&theater

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

niotho audia

19/02/2016>00:01

Τα εβγαλαν τωρα στη φορα ΟΧΙ οτι τους νοιαζει ο αγροτης ή ο Ελληνας αλλα για να μην ψωφισουν οι κωλο-λαθρο!!!ΠΡΟΔΟΤΕΣ !!!ΚΡΕΜΑΣΜΑΑΑ....

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

costas

18/02/2016>18:13

Ego pados apo ti meria vlepo analogos ton kero meta apo 1-2 meres aeroplana me oures sinehomenes na kanoun hiasti grame ston ourano ke meta apo 1-2 meres ta pano kato ston kero,i zesti paraxeni (30) ton martio mina,h karekles na rihni ton avgousto.Apo tin ali pali ego aniko stis efpathis omades me sovaro anapnefstiko provlima edo ke 10 hronia,ke opos o perisoteros kosmos eho trelathi stis "IOSIS"ke tis arosties tou anapnefstikou sistimatos pou de itan toses pole prin deka hronia opote tora pou kapos xekinai o kosmos na pistevi gia tou psekasmous nomizo tin hasame tin bala.ke kati telefteo poso pfegnoun apo ti zoi me emfragmata,egefalika,ke karkinous,se nea ilikia ta teleftea 10 hronia.gia skeftite?Afta ke kali ipomoni se olon ton kosmo pou ipoferi

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Μάρκος

18/02/2016>16:27

Η φωτογραφία υπάρχει στο διαδίκτυο, τουλάχιστο το άρθρο ας έλεγε απο πού την έχει πάρει και κατα πόσο έχει άδεια χρήσης. http://www.earthweek.com/2009/ew090828/ew090828x.jpg http://www.wondermondo.com/Images/Oceania/Australia/Queensland/MorningGlory.jpg Όσο για τους ψεκασμούς, διαβάστε λίγο πριν σπαταλήσετε φαιά ουσία στο θέμα. http://ellinikahoaxes.gr/category/a%CE%B5%CF%81%CE%BF%CF%88%CE%B5%CE%BA%CE%B1%CF%83%CE%BC%CE%BF%CE%AF/

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

redneck

18/02/2016>15:44

Και αρκετοί έλληνες βουλευτές πιστεύουν στους ψεκασμούς. Με όσους τρόπους και να το αποδείξεις αδύνατο και ανέφικτο, οι συνομωσιολόγοι θα βρούν κάτι για να κρατήσουν ζωντανό το ενδιαφέρον των πολλών και των αφελών. Οι ψεκασμοί και οι λοιπές θεωρίες συνομωσίας, είναι κάτι για να ασχολούνται οι αμαθείς και οι ημιμαθείς. Ένα βιβλίο περί συνομωσιών, είναι γραμμένο με απόλυτα κατανοητό λόγο, χωρίς μαθηματικούς τύπους και δύσκολες έννοιες. Διαβάζοντας το, νομίζει κανείς οτι κατέκτησε γνώσεις μετεωρολογίας και φυσικής, αλλά δεν είναι έτσι εύκολη η κατάκτηση της γνώσης, και αυτό το ξέρουν μόνο όσοι ασχολήθηκαν επιστημονικά. Οι ειδήσεις και οι γνώσεις σε τηλεόραση και διαδίκτυο είναι γεμάτα προπαγάνδα, ανακρίβειες, αναλήθειες και τα συναφή. Όμως είναι εύκολα στην αναγνωση και κατανόηση, οπότε και θα επικρατήσουν στην κοινή γνώμη.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Giannis

19/02/2016>12:53

Στο link που παραθέτω από τη "Διαύγεια" μπορείτε να δείτε πως ΕΠΙΣΗΜΑ το Ελληνικό κράτος πληρώνει συνδρομή στην Διεθνή Ένωση Τροποποίησης Καιρού WMA. Η τροποποίηση του καιρού, γίνεται με αεροψεκασμούς και αυτό δεν είναι ούτε μυστικό, ούτε συνωμοσιολογία. Τώρα το εάν αυτοί οι ψεκασμοί είναι ανώδυνοι για την υγεία μας (όπως ισχυρίζονται οι εταιρείες αυτές - Λένε ότι είναι απλά υδρατμοί) ή αν είναι επιβλαβείς για την υγεία μας, μένει να αποδειχθεί... https://diavgeia.gov.gr/search?query=q:%22%CE%BF%CF%81%CE%B3%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82%20%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD%20%CE%B3%CE%B5%CF%89%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD%20%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CF%83%CE%B5%CF%89%CE%BD%22&page=0&advanced&fq=subject:%22%CE%A4%CE%A1%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%A0%CE%9F%CE%99%CE%97%CE%A3%CE%97%20%CE%9A%CE%91%CE%99%CE%A1%CE%9F%CE%A5%22

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Lambros Yiangou

18/02/2016>13:30

Kala mas kamoun! Exoume tous politikous theloun ola ta xrimatamas k twra mas pernoun ke ton aera mas oi eglezoi.Kala mas kamoun oute to midia to fovounte oute tipote. Esis giati provalete etsi edisis? Afou oti k na pite k kamete den ginete tpt. Ego giati na prepi name nomotagis? OLOI einai sto edio kala8i!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Αντρέας Γιαννακού

18/02/2016>10:48

Δηλώνω ερασιτέχνης μετεωρολόγος. Η απορία μου είναι η εξής:οι αεροψεκασμοί των Άγγλων έχουν τη δύναμη να επηρεάζουν τον καιρό ολόκληρης της ανατολικής μεσογείου? Επειδή το πρόσφατο κύμα υψηλών θερμοκρασιών επηρέασε και την Ελλάδα. Επίσης τα προγνωστικά μοντέλα καιρού λαμβάνουν υπόψη τους αεροψεκασμούς? Δεν είδα κανένα μοντέλο να προβλέπει βροχές τον φετεινό χειμώνα και μετά να εξαφανίζονται ως δια μαγείας.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

THAKIS

18/02/2016>18:42

Eάν έχεις ασχοληθεί λίγο me to Haarp και τι δυνατότητες του θα εξηγούσες πολλές απορίες σου..!! Σε μια από αυτές πάρα πολλές φορές ( τουλ. στην περιοχή μου ..!! ) βλέπω στα δελτία να περιμένουμε βροχές κ καταιγίδες οι οποίες να γίνονται στην πραγματικότητα ....ψιχάλες !!! Αυτό έχει επαναληφθεί εφέτος ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ κι έχω σημειώσει ΚΑΙ τις ημερομηνίες , αν θέλετε σας τι στέλνω ..!!!

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Pan

18/02/2016>14:49

Its not only the British bases in Cyprus that were spraying there is also a lot of aerial spraying going on in Greece, but I cant claim to know who is responsible. It is also clear though that spraying is happening in more countries u would think. Ive traveled a lot and have noticed it in most European countries, not just Cyprus. The only places I didn't see it happening was south east asia.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ