Το πρωινό που θα σας κρατήσει υγιείς και αδύνατες σύμφωνα με τους επιστήμονες

Τι όμως πρέπει να επιλέξετε στο πρωινό για να παραμένετε σε φόρμα και υγιής;

Το πρωινό είναι το πλέον απαραίτητο γεύμα για όλους μας. Δίνει ώθηση στον οργανισμό μας και με το κατάλληλο… μενού μπορεί να βελτιώσει την υγεία μας.

Τι όμως πρέπει να επιλέξετε στο πρωινό για να παραμένετε σε φόρμα και υγιής;

Το καλύτερο γεύμα που μπορείτε να καταναλώσετε με το που ξυπνήσετε είναι ένα μπολ με γιαούρτι, δημητριακά χωρίς ζάχαρη, ανάλατους ξηρούς καρπούς και φρούτα ή μέλι.
Φτιάξτε τα δικά σας δημητριακά πρωινού | Vita.gr

Έρευνες επιβεβαιώνουν πως οι άνθρωποι που τρώνε συχνά αυτή την τροφή έχουν λιγότερες πιθανότητες να παρουσιάσουν λοίμωξη του ουροποιητικού συστήματος ενώ δίαιτες που το περιλαμβάνουν είναι πιο αποτελεσματικές καθώς το ασβέστιο που περιέχει συμβάλλει στο μεταβολισμό του λίπους και τη μείωση του βάρους.

Το γιαούρτι είναι τροφή πλούσια σε βιταμίνες συμπλέγματος Β, Α, έχει πολύ ασβέστιο, φώσφορο, ψευδάργυρο και ιώδιο ενώ αποτελεί την ιδανική επιλογή για πρόσληψη ασβεστίου όταν έχεις δυσανεξία στη λακτόζη.

Παράλληλα, πολλά γιαούρτια περιέχουν προβιοτικά, τα οποία καταπολεμούν τους βλαβερούς μικροοργανισμούς και παράλληλα ρυθμίζουν το μεταβολισμό. Σύμφωνα με έρευνα οι γυναίκες που καταναλώνουν γιαούρτι έχουν πιο ισχυρά Τ-λεμφοκύτταρα, τα οποία καταπολεμούν ασθένειες και μολύνσεις.

5 κανόνες για υγιεινό και θρεπτικό πρωινό - Goddess.gr


TAGS:  

ANT1 Newsroom

το δικό σας σχόλιο

* Υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.