Οι συνήθειες που πρέπει να αλλάξετε κατά τη διάρκεια του ύπνου σας

Η υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ προκαλεί ένα βαθύ ύπνο στο πρώτο μισό της νύχτας και διακεκομμένο στο δεύτερο μισό της.

Ο σωστός ύπνος είναι πολύ σημαντικός για την υγείας μας, για αυτό πρέπει να δίνουμε ιδιαίτερη σημασία σε αυτό.

Υπάρχουν άνθρωποι που απολαμβάνουν τον ύπνο τους και ξυπνούν το πρωί αναζωογονημένοι και ξεκούραστοι. Δεν έχουν στη διάθεσή τους κάποιο μαγικό κόλπο, απλώς ακολουθούν κάποιες γενικές αρχές που τους προσφέρουν ένα καλό και ξεκούραστο ύπνο.

Δημιούργησε ατμόσφαιρα

Πριν κατευθυνθείς προς το ζεστό και άνετο κρεβατάκι σου, υπάρχουν κάποια πράγματα που πρέπει να φροντίσεις να κάνεις: να σβήσεις τα φώτα και να φροντίσεις το δωμάτιο σου να είναι ένας ήρεμος και σιωπηλός χώρος, ώστε ο ύπνος να έρθει εύκολα και αβίαστα.

Τέλεια θερμοκρασία

Οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι η ιδανική θερμοκρασία που πρέπει να έχει ένα δωμάτιο ώστε να κοιμάσαι χωρίς να ξυπνάς (είτε από την πολύ ζέστη, είτε από το κρύο) είναι οι 18 βαθμοί.

Αντιθέτως ο ύπνος εμποδίζεται και διακόπτεται όταν η θερμοκρασία υπερβαίνει τους 24 ή πέφτει κάτω από τους 12 βαθμούς.

Σωστή διατροφή

Φρόντισε το βράδυ να μην κάνεις υπερβολές στην κατανάλωση φαγητού και ποτού, ενώ κατά τη διάρκεια της ημέρας να μην καταναλώνεις μεγάλες ποσότητες καφέ και ζάχαρης, γιατί ο οργανισμός σου θα είναι σε εγρήγορση όλο το βράδυ.

Η υπερβολική επίσης κατανάλωση αλκοόλ προκαλεί ένα βαθύ ύπνο στο πρώτο μισό της νύχτας και διακεκομμένο στο δεύτερο μισό της.

Πηγή: protothema.gr

ANT1 Newsroom

το δικό σας σχόλιο

* Υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.