Τέλειο πρωινό; Κι όμως υπάρχει! Δες τι να τρως!

Πάρε ιδέες!

Ένα υγιεινό και ισορροπημένο πρωινό είναι το άλφα και το ωμέγα για να ξεκινήσει δυναμικά η μέρα μας! Κυρίως όταν το πρινό αποτελείται από καλούς υδατάνθρακες, πρωτεΐνη και τροφές με βιατμίνες.

Για να πετύχει λοιπόν συνδιασμό των πιο πάνω, πάρε ιδέες πιο κάτω:

1. Γιαούρτι 2% με μέλι και ξηρούς καρπούς ή φρέσκα φρούτα
Related image

2. Γάλα ή γιαούρτι με βρώμη και μαύρη σοκολάτα -για έξτρα νοστιμιά προσθέστε ξηρούς καρπούς ή φρούτα εποχής
Image result for γιαούρτι με βρώμη και μαύρη σοκολάτα

3. Ένα βραστό αυγό, με μία φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών και μία φέτα γαλοπούλα είναι ότι πρέπει -συνοδέψτε το με ένα ποτήρι φρεσκοστυμένο χυμό πορτοκάλι
Image result for βραστό αυγό, πρωινό

4. Γάλα χαμηλών λιπαρών με δημητριακά ολικής αλέσεως και κανέλα – αν θέλετε προσθέστε και μια χούφτα ανάλατα και ωμά αμύγδαλα ή διαφορετικά κρατήστε τα για το δεκατιανό σας

Image result for Γάλα χαμηλών λιπαρών με δημητριακά ολικής αλέσεως

5. Ομελέτα με ασπράδια και λαχανικά – την φτιάχνετε σε αντικολλητικό τηγάνι προσθέτοντας μια κουταλιά ελαιόλαδο + 1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι

Related image

6.Ρυζόγαλο με καστανή ζάχαρη και κανέλα

Related image

7. Φρουτοσαλάτα με φρούτα εποχής και 10 αμύγδαλα ωμά και ανάλατα

Related image

8. Smoothie με γιαούρτι ή γάλα αμυγδάλου με φρέσκα φρούτα εποχής

Image result for Smoothie με γιαούρτι

9. Ψωμί ολικής άλεσης με ταχίνι ή μέλι και μια χούφτα καρύδια
Image result for Ψωμί ολικής άλεσης με ταχίνι ή μέλι

10. 3 παξιμαδάκια κριθαρένια με μαρμελάδα και μύρτιλλα
Image result for παξιμαδάκια κριθαρένια με μαρμελάδα και μύρτιλλα

TAGS:  

ANT1 Newsroom

το δικό σας σχόλιο

* Υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.