Θέλεις τέλειους γλουτούς; Ακολούθησε το πρόγραμμα με αυτές τις top ασκήσεις

Οι παρακάτω ασκήσεις θα σε βοηθήσουν να γυμνάσεις αποτελεσματικά τους γλουτιαίους μυς σου καθώς και σχεδόν όλους τους μυς των ποδιών και της ράχης σου!Εκτέλεσε κυκλικά 2-3 φορές την εβδομάδα 10-15 επαναλήψεις την κάθε άσκηση για 3-4 κύκλους με διάλειμμα ανά κύκλο 1-2’

το δικό σας σχόλιο

* Υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.