Σούπερ πρόγευμα! 9+1 νόστιμες επιλογές με μόνο 250 θερμίδες

Το έχετε ακούσει πολλές φορές ότι το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας.

Μετά την διάρκεια του ύπνου, ο οργανισμός σου χρειάζεται ενέργεια ώστε να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της ημέρας. Ένα υγιεινό και ισορροπημένο πρωινό που αποτελείται από καλούς υδατάνθρακες, πρωτεΐνη και τροφές με βιταμίνες είναι ιδανικό για να ξεκινήσει η ημέρα σου. Εμείς, λοιπόν, βρήκαμε 10 ιδέες για νόστιμο πρωινό μέχρι 250 θερμίδες κατάλληλο για την δίαιτα σου.

1. Γιαούρτι 2% με μέλι και ξηρούς καρπούς

2. Γάλα ή γιαούρτι με βρώμη και μαύρη σοκολάτα

3. Ένα βραστό αυγό, με μία φέτα τυρί χαμηλών λιπαρών και μία φέτα γαλοπούλα

4. Γάλα χαμηλών λιπαρών με δημητριακά ολικής αλέσεως και κανέλα

5. Ομελέτα με ασπράδια και λαχανικά + 1 ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι

6. Ρυζόγαλο με καστανή ζάχαρη και κανέλα

7. Φρουτοσαλάτα και 10 αμύγδαλα

8. Smoothie με γιαούρτι ή γάλα με φρούτα

9. Ψωμί ολικής άλεσης με ταχινι ή μέλι και 2 ολόκληρα καρύδια

10. 2 παξιμαδάκια κριθαρένια με μαρμελάδα και μύρτιλο


το δικό σας σχόλιο

* Υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.