Κάνεις δίαιτα; Αυτά τα 7 πεντανόστιμα σνακ θα σε βοηθήσουν πολύ

Ιδέες για σνακ που μπορείς να καταναλώνεις πριν το μεσημεριανό και το βραδινό σου.

Ένα σνακ, όπως υποστηρίζει ο Κλινικός διαιτολόγος – διατροφολόγος M.Sc., Ph.D.cand., Κωνσταντίνο Ξένος, πρέπει να μας προσφέρει ικανοποιητικό κορεσμό, να έχει χαμηλή θερμιδική αξία, να είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά που δεν αποδίδουν θερμίδες, να μην ανεβάζει απότομα τα επίπεδα σακχάρου και ινσουλίνης στο αίμα και είναι γευστικό.

Ακολουθούν 7 διαφορετικά σνακ για να διαλέξετε αυτά που σας αρέσουν περισσότερο.

  • Γιαούρτι έως 2% λιπαρά και 4 ξερά δαμάσκηνα χωρίς προσθήκη ζάχαρης
  • 3 κράκερς με κινόα και δίκοκκο στάρι και 3 κ.σούπας τυρί τύπου cottage
  • ½ μεγάλη μπανάνα σε κομματάκια και 1 κ.σούπας φυστικοβούτυρο χωρίς προσθήκη αλατιού
  • 1 μέτριο μήλο και 1 φέτα τυρί κίτρινο χαμηλών λιπαρών
  • 5 φέτες γαλοπούλα βραστή ή καπνιστή και sticks Καρότου – Αγγουριού – Πιπεριάς Κόκκινης
  • 3 κ. σούπας νιφάδες βρώμης μουλιασμένα σε ρόφημα αμυγδάλου χωρίς προσθήκη ζάχαρης και 1 κ.σούπας σταφίδες
  • 1 αβγό βραστό 3 καλαμπογκοφρέτες

 

το δικό σας σχόλιο

* Υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.