Όλα αυτά τα οφέλη με μόνο 10 λεπτά περπάτημα την ημέρα!

Τα οφέλη της άσκησης είναι γνωστά, αλλά ίσως δεν ξέρεις ότι ακόμα και οι μικρές βόλτες αποδεικνύονται ευεργετικές για την καρδιά σου.

Αποδέξου την πρόκληση και βάλε έναν στόχο κάθε μέρα από αυτούς που σου προτείνουμε.

Περπάτα 2 λεπτά την ώρα και… ζήσε περισσότερο! Το να κινείσαι 120 δευτερόλεπτα την ώρα αντί να κάθεσαι, μπορεί να αυξήσει το προσδόκιμο ζωής κατά 33%, όπως αποδείχθηκε σε μία πρόσφατη μελέτη της Clinical Journal of the American Society of Nephrology.

Περπάτα 5 λεπτά την ώρα και…κάψε μέχρι και 1.000 επιπλέον θερμίδες μέσα σε μία εβδομάδα!

Αν υποθέσουμε ότι κοιμάσαι 8 ώρες, τις υπόλοιπες 16 θα έχεις συνολικά 80 λεπτά κίνησης και δραστηριότητας.

Περπάτα 10 λεπτά την ημέρα και… προστάτεψε αποτελεσματικά τις αρτηρίες σου! Έξι ώρες ακινησίας έχουν ως αποτέλεσμα τον περιορισμό της ροής του αίματος στα πόδια σου. Αυτό αυξάνει τον κίνδυνο για κάποια αρτηριακή νόσο, καρδιακή προσβολή ή εγκεφαλικό επεισόδιο. Όπως δείχνουν όμως μελέτες, το περπάτημα για μόλις 10 λεπτά την ημέρα μπορεί να σε προστατεύσει.

το δικό σας σχόλιο

* Υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.