Crossfit στο σπίτι: 3 ασκήσεις για σύσφιξη & κάψιμο λίπους!

O γυμναστής/personal trainer Κωνσταντίνος Χατζημανώλης δείχνει τρεις αποτελεσματικές ασκήσεις.

*Γράφει ο γυμναστής/personal trainer Κωνσταντίνος  Χατζημανώλης

Επικοινωνία: konhabc@gmail.com

Πάμε να δούμε αρχικά τι είναι το crossfit

Το crossfit είναι μια προπόνηση όπου ο ο ασκούμενος ακολουθεί μια σειρά από ασκήσεις αερόβιου τύπου όπως το τρέξιμο, η κωπηλατική και στη συνέχεια, ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης, όπως καθίσματα, κάμψεις και έλξεις.

Οι δραστηριότητες ολοκληρώνονται η μία μετά την άλλη και συμπεριλαμβάνουν όλους τους βασικούς μύες του ανθρώπινου σώματος.  

Αυτό κρατά τον καρδιακό ρυθμό σε υψηλά επίπεδα για όλη την διάρκεια της προπόνησης, η οποία συνήθως διαρκεί περίπου 20 λεπτά.

Το workout της ημέρας 

Το πιο κάτω WOD (wokout of the day- πρόγραμμα της ημέρας) είναι για αρχάριους στο χώρο του crossfit και θα σας βοηθήσει στη σύσφιξη, στο να βελτιώσετε τη φυσική σας κατάσταση και αυτόματα στο να κάψετε λίπος!

Είναι μια καλή πρόκληση για τον εαυτό σας! Μην διστάσετε να σημειώσετε κάτω τις αποδόσεις σας!

Σε αυτό το WOD θα πρέπει να κάνετε μέσα σε 10 λεπτά όσους περισσότερους κύκλους μπορείτε. Ο κάθε κύκλος περιλαμβάνει 3 ασκήσεις:

Butterfly sit ups  (15 επαναλήψεις)


   

Burpees  (10 επαναλήψεις)



 

Air squat (15 επαναλήψεις)



Προσοχή!

Αν πάσχετε από οποιοδήποτε μυοσκελετικό πρόβλημα ή έχετε οποιαδήποτε  πρόβλημα το οποίο σας αποτρέπει από το να ασκηθείτε σε έντονους ρυθμούς, συμβουλευτείτε οπωσδήποτε τον γιατρό σας πριν δοκιμάσετε να κάνετε το πρόγραμμα.

Κωνσταντίνος Χατζημανώλης

το δικό σας σχόλιο

* Υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.