Δοκίμασε αυτές τις 5 τροφές για να αποκτήσεις κοιλιακούς-φέτες!

Για γραμμωμένο στομάχι δεν αρκεί να προσέχεις τις θερμίδες και η γυμναστική.

Αυτά τα πέντε τρόφιμα θα σε βοηθήσουν να πετύχεις τον στόχο για επίπεδη κοιλιά και να αδυνατίσεις. ενώ κάνουν καλό και στην υγεία. Φυσικά χρειάζεται και άσκηση για να αποκτήσεις τους κοιλιακούς των ονείρων σου! 

1. Πορτοκαλί φρούτα & λαχανικά

Μελέτη από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Κοπεγχάγης, υποστηρίζει ότι ο καλύτερος τρόπος για να κάνεις τη μέση σου πιο λεπτή είναι να αντικαταστήσεις τους απλούς υδατάνθρακες από τη ζάχαρη αλλά και τα επεξεργασμένα δημητριακά, όπως για παράδειγμα το άσπρο ψωμί, με σύνθετους υδατάνθρακες και υδατάνθρακες από φρούτα και λαχανικά.

Τα τρόφιμα με πορτοκαλί χρώμα διαπιστώθηκε ότι είναι τα πιο αποτελεσματικά υποκατάστατα. Δεδομένου ότι τα φρούτα και τα λαχανικά έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, σε κάνουν να αισθάνεσαι κορεσμό για περισσότερες ώρες.  

Οι ερευνητές πιστεύουν ότι τα υψηλά επίπεδα των αντιοξειδωτικών, όπως η βιταμίνης C και το βήτα-καροτένιο βοηθούν στη μείωση του κοιλιακού λίπους.

Κατανάλωσε λοιπόν, καρότα, πεπόνι και ροδάκινα που είναι πλούσια σε βήτα-καροτένιο. 

Βιταμίνη C μπορείς να πάρεις από τα πορτοκάλια, τις φράουλες, αλλά και τα μούρα. Όμως είναι πολύ σημαντικό να θυμάσαι ότι ο χυμός φρούτων δεν είναι το ίδιο θρεπτικός όσο ολόκληρο το φρέσκο φρούτο.

2. Άπαχο κρέας

Σύμφωνα με κάποιες μελέτες το 25% των ημερήσιων θερμίδων που καταναλώνεις θα πρέπει να αποτελείται από πρωτεΐνες, επιλέγοντας άπαχες πηγές, όπως τα πουλερικά, τα ψάρια, το γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και το αποβουτυρωμένο γάλα, έτσι ώστε να κρατήσεις τις θερμίδες σε χαμηλά επίπεδα.

Οι ξηροί καρποί έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, αλλά είναι υψηλοί σε θερμίδες, οπότε να τρως με μέτρο (η συνιστώμενη ποσότητα είναι μια χούφτα/ημέρα).

Η πρωτεΐνη σε κάνει να νιώθεις κορεσμό και άρα να χάσεις βάρος και να μειώσεις το κοιλιακό λίπος.

3. Ξηροί καρποί

Έρευνα, στην οποία συμμετείχαν περισσότεροι από 8.000 Αμερικανοί διαπιστώθηκε ότι το σελήνιο, αντιοξειδωτικό που βοηθά στην καταπολέμηση του καρκίνου, βοηθά και στο να παραμένει χαμηλό το ποσοστό του κοιλιακού λίπους. 

Πολλές τροφές περιέχουν σελήνιο, όμως είναι δύσκολο να γνωρίζεις αν λαμβάνεις τη συνιστώμενη ποσότητα (55 mcg) ανά ημέρα. 

Οι καλύτερες πηγές σεληνίου είναι ξηροί καρποί κυρίως καρύδια, δημητριακά ολικής αλέσεως, τα πουλερικά, το κόκκινο κρέας και τα θαλασσινά. 

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη Ε, όπως ξηροί καρποί, θα αυξήσουν την αποτελεσματικότητα του σεληνίου στον οργανισμό. 

4. Κρασί

Αρκετές μελέτες δείχνουν ότι η μέτρια κατανάλωση, περίπου 1 μικρό ποτήρι, σε σύγκριση με τη μη κατανάλωση, προστατεύει από την αύξηση του σωματικού βάρους γύρω από τη μέση στις γυναίκες! 

Ένα ποτήρι έχει πολλά οφέλη για την υγεία, ΑΛΛΑ με περισσότερα ποτήρια θα βάλεις πόντους γύρω από τη μέση.

5. Ψάρια

Τρώγοντας καλά λιπαρά, όπως τα μονοακόρεστα και τα ω-3, είναι πιο εύκολο να παραμείνεις λεπτή/ος. 

Τα "καλά" λιπαρά, όπως τα μονοακόρεστα και τα πολυακόρεστα λιπαρά οξέα, βρίσκονται στα ψάρια, στους ξηρούς καρπούς, το ελαιόλαδο και το αβοκάντο, ενώ τα "κακά" λιπαρά οξέα, όπως τα κορεσμένα και τα trans βρίσκονται στο βούτυρο, το λίπος και προσυσκευασμένα κέικ και κουλουράκια.

το δικό σας σχόλιο

* Υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.