Δοκίμασε αυτές τις 5 τροφές για να αποκτήσεις κοιλιακούς-φέτες!

Για γραμμωμένο στομάχι δεν αρκεί να προσέχεις τις θερμίδες και η γυμναστική.

Αυτά τα πέντε τρόφιμα θα σε βοηθήσουν να πετύχεις τον στόχο για επίπεδη κοιλιά και να αδυνατίσεις. ενώ κάνουν καλό και στην υγεία. Φυσικά χρειάζεται και άσκηση για να αποκτήσεις τους κοιλιακούς των ονείρων σου! 

1. Πορτοκαλί φρούτα & λαχανικά

Μελέτη από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Κοπεγχάγης, υποστηρίζει ότι ο καλύτερος τρόπος για να κάνεις τη μέση σου πιο λεπτή είναι να αντικαταστήσεις τους απλούς υδατάνθρακες από τη ζάχαρη αλλά και τα επεξεργασμένα δημητριακά, όπως για παράδειγμα το άσπρο ψωμί, με σύνθετους υδατάνθρακες και υδατάνθρακες από φρούτα και λαχανικά.

το δικό σας σχόλιο

* Υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.