Μάθε τα μυστικά για την πολυπόθητη επίπεδη κοιλιά

Συμβουλές που θα φέρουν το όνειρο για μια επίπεδη κοιλιά πιο κοντά!

Πολλά έχουν γραφτεί για το πώς μπορούμε να αποκτήσουμε τους πολυπόθητους κοιλιακούς.

Άλλο όμως να τα λένε κάποιες με γραμμωμένη κοιλιά. 

Αν σε ενδιαφέρει το θέμα, απλώς ακολούθησε τις συμβουλές που ακολουθούν: 

Κάρμελ Ροντρίγκεζ, προσωπική γυμνάστρια και fitness μοντέλο

• Δοκιμάζει νέα προγράμματα: Τα σώματά μας, όπως λέει η Κάρμελ, «είναι εκπληκτικά και προσαρμόζονται πολύ γρήγορα. Οπότε είναι αναγκαίο να αλλάζουμε την ρουτίνας της άσκησής μας. Γι' αυτό δεν συνηθίζω να κάνω το ίδιο πρόγραμμα πάνω από δύο φορές».

• Έχει ρεαλιστικούς στόχους: Αντί να πηγαίνει στο γυμναστήριο και να σκέφτεται τους κοιλιακούς της, πηγαίνει σκεπτόμενη πως σήμερα θα τρέξει 10'' παραπάνω.

• Κι όμως τρώει: Δεν μπορεί κάποιος να θέλει να «χτίσει» τους μυς του χωρίς να τρώει κατάλληλα τρόφιμα. Επιλέγει άπαχα κρέατα και «έξυπνους» υδατάνθρακες, όπως κινόα, προϊόντα ολικής αλέσεως και ρύζι.

• "Τρώει" το νερό της: Η διατροφή της είναι γεμάτη με φρούτα και λαχανικά, που είναι πλούσια σε νερό. Το λάχανο, το kale, το κουνουπίδι και το μπρόκολο είναι στην κορυφή της λίστας της.

• Κάνει παρασπονδίες αραιά και πού: Δεν μπορεί να τρώει κάθε φορά βάσει προγράμματος. «Πιστεύω στο να τρώμε τα πάντα με μέτρο. Το σώμα μας χρειάζεται και ''κακό'' φαγητό».





Αμάντα Λι, fitness σταρ του Instagram και προσωπική γυμνάστρια

• Πίνει πάρα πολύ νερό (τουλάχιστον 3 λίτρα την ημέρα) και αποφεύγει το αλκοόλ. «Πίνω κρασί, αλλά όχι σε υπερβολικό βαθμό», λέει.

• Λέει «όχι» στα λευκά τρόφιμα: «Δεν πιστεύω στη δίαιτα, αλλά στον περιορισμό των λευκών τροφών», αναφέρει και δηλώνει την προτίμησή της στις πρωτεΐνες, τα λαχανικά και το καστανό ρύζι.





Κίρα Στόουκς, προσωπική γυμνάστρια και δημιουργός της Stoke Fitness Method

• Τρώει σύνθετους υδατάνθρακες το πρωί: Το πρωινό της περιλαμβάνει συνήθως βρώμη με καρύδια και αμύγδαλα ή κινόα με λαχανικά. Πριν την προπόνηση καταναλώνει αγγούρι και αβοκάντο με καστανό ρύζι, ενώ μετά άπαχη πρωτεΐνη με λαχανικά.

• Προτιμά σπαράγγια και πεπόνι: Σύμφωνα με την Κίρα, τα σπαράγγια είναι ένα φυσικό διουρητικό που την βοηθά να απαλλαγει από το φούσκωμα, ενώ το πεπόνι είναι μια τροφή για επίπεδη κοιλιά.

• Κάνει αερόβια άσκηση: Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να αποκτήσετε κοιλιακούς από το αερόβιο. «Αυτή η μορφή άσκησης είναι το ''κλειδί'' για να διατηρώ σταθερούς τους κοιλιακούς μου», λέει. Η Κίρα τρέχει τέσσερις ή πέντε ημέρες την εβδομάδα, με μεταβαλλόμενη ταχύτητα και ένταση. Όταν δεν τρέχει, κάνει ποδήλατο, κολύμπι ή ελλειπτικό».





το δικό σας σχόλιο

* Υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.