Η 4λεπτη άσκηση που καίει λίπος για... 36 ώρες μετά!

Η μέθοδος TABATA χρειάζεται μόλις 4 λεπτά από το χρόνο σου και σε βοηθά να κάψεις το περιττό λίπος.

*Γράφει ο γυμναστής Κωνσταντίνος  Χατζημανώλης
Επικοινωνία: konhabc@gmail.com

Η TABATA είναι δημιούργημα του Ιάπωνα IZUMI TABATA και θεωρείται από τις πιο αποτελεσματικές προπονήσεις υψηλής έντασης.

Πώς καίει το λίπος; 

Το TABATA TRAINING αυξάνει το μεταβολισμό αναγκάζοντας τον οργανισμό να καίει περισσότερες θερμίδες και κατά συνέπεια λίπος μέχρι και 36 ώρες μετά την 4λεπτή προπόνηση.

Εκτέλεση 

Αφού κάνεις ζέσταμα, γυμνάσου επί 20 δευτερόλεπτα στο μέγιστο των δυνατοτήτων σου , ξεκουράσου για 10 δευτερόλεπτα και επανέλαβε αυτό τον κύκλο άλλες 8 φορές.

Αναλυτικά η προπόνηση 

Η προπόνηση είναι απλή και μπορεί να πραγματοποιηθεί στο δικό σου χώρο.

Κωνσταντίνος Χατζημανώλης

kris

30/10/2015>02:05

Η συγκεκριμένη άσκηση δεν συνίσταται για άτομα με υψηλή πίεση ούτε για άτομα τα οποία δεν αθλούνται. Σε 30 μέρες η πιο κάτω έχασε 900 γραμμάρια, άρα η άσκηση δεν είναι και ότι καλύτερο για απώλεια βάρους. http://www.rumorcontrol.us/tabata-fitness-exercise-a-30-day-journal/

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Kypros

20/09/2015>19:27

Αν συνεχίσω τη γυμναστική μου μετά από αυτό το τετράλεπτο, θα μου χαλάσει το "κάψιμο λίπους"; Φαντάζομαι ότι οι πιο πάνω τετράδα ασκήσεων μπορεί να αντικατασταθεί με κάποιες άλλες που θα κουράζουν εξίσου και θα αυξάνουν τους παλμούς έτσι;

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Theocharous

09/09/2015>13:05

Ο κωνσταντίνος είναι ένας από τους καλύτερους γυμναστές συστήνω ανεπιφύλακτα τον εμπιστεύτηκε αρκετός κόσμος και τα αποτελέσματα ήταν εκπληκτικά συνέχισε με τον ίδιο ζήλο και τον ίδιο επαγγελματισμό

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Christiana

08/09/2015>22:47

Το ζέσταμα πόσα λεπτά πρέπει να διαρκεί?

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Κωνσταντινος

10/09/2015>14:13

2-3 λεπτα επιτοπιο ελαφρυ τροχαδι

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Emily

08/09/2015>17:29

If I cannot do push ups due to a healing broken wrist what exercise can I do instead to still get the maximum results? Thank you

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

konstantinos

08/09/2015>20:53

Since you face a problem with your wrist you can do 'alternating lunges', with your arms open parallel to your shoulders while you keep your chest straight .

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

το δικό σας σχόλιο

* Υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.