Τα μούρα "όπλο" για το πάχος στην κοιλιά!

Βατόμουρα, μύρτιλλα, σμέουρα και φράουλες βοηθούν στον μεταβολισμό και σε βοηθούν να χάσεις βάρος.

Στοχεύουν στο πάχος της κοιλιάς

Έρευνα του Πανεπιστημίου του Μίσιγκαν υποστηρίζει πως μια διατροφή πλούσια σε μύρτιλλα μπορεί να αλλάξει τον τρόπο που το σώμα αποθηκεύει και επεξεργάζεται τη ζάχαρη σε ενέργεια με αποτέλεσμα ελαττώνει το κοιλιακό πάχος. 

Υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες

Τα μούρα είτε είναι φρέσκα είτε κατεψυγμένα, είναι καλή πηγή φυτικών ινών που βελτιώνουν την πέψη και βοηθούν στο ξεφούσκωμα της κοιλιάς. Tip: Προτίμησε φράουλες και σμέουρα που έχουν την υψηλότερη περιεκτικότητα από τα υπόλοιπα μούρα.

Λίγες θερμίδες

Όλα τα είδη μούρων έχουν τρομερά χαμηλές θερμίδες. Ενδεικτικά, μια κούπα με μύρτιλλα έχει 84 θερμίδες, ενώ μια κούπα με βατόμουρα 62 θερμίδες και με σμέουρα 64 θερμίδες.

Καλά για τον μεταβολισμό 

Τα μύρτιλλα (blueberries) και σμέουρα κάνουν το σώμα να παράγει την αδιπονεκτίνη, μια ορμόνη που έχει συνδεθεί με τη μείωση των επιπέδων γλυκόζης, περιορίζει τις λιγούρες και ενισχύει τον μεταβολισμό.

το δικό σας σχόλιο

* Υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.