Καύση λίπους & ενυδάτωση με πράσινο τσάι

Τα οφέλη του πράσινου τσαγιού στον οργανισμό μας είναι πολλά γι' αυτό βάλε το στην ζωή σου!

Όπλο κατά του λίπους

Περιέχει μια ομάδα ενώσεων που βοηθά στον μεταβολισμό του λίπους. Αυτές οι ενώσεις περιλαμβάνουν καφεΐνη και κατεχίνες-πολυφαινόλες, που ξεκινούν τη διαδικασία της θερμογένεσης, η οποία διεγείρει την καύση ενέργειας και την οξείδωση του λίπους.

Μειώνει την όρεξη

Το πράσινο τσάι μπορεί να σε βοηθήσει να περιορίσεις την πείνα σου. Οι κατεχίνες λειτουργούν ως ένα φυσικό κατασταλτικό και σταθεροποιούν το επίπεδο του σακχάρου στο αίμα. Όταν αυτό είναι σταθερό, δεν αισθάνεσαι έντονη επιθυμία να καταναλώσεις μεγάλες ποσότητες φαγητού.

Βοηθά στην πέψη

Δημιουργεί ένα ευνοϊκό περιβάλλον για τα καλά βακτήρια να ευδοκιμήσουν στο έντερο, το οποίο έχει μια λεπτή χλωρίδα που αποτελείται από βακτήρια. Μια υπερανάπτυξη των κακών βακτηρίων οδηγεί σε διάφορα πεπτικά προβλήματα. Η κατανάλωση πράσινου τσαγιού κάθε μέρα αποτρέπει φούσκωμα και βελτιώνει την πέψη, βοηθώντας τον οργανισμό να απορροφήσει καλύτερα τα θρεπτικά συστατικά.

Αυξάνει τον ρυθμό του μεταβολισμού 

Περιέχει δραστικές ενώσεις που ενεργοποιούν τους μυς, επιταχύνει την ανάπτυξη τους, ενώ αυξάνει το ρυθμό του μεταβολισμού. Οι κατεχίνες του πράσινου τσαγιού τονώνουν τους μύες και τα ηπατικά κύτταρα για να επεξεργαστούν το λίπος πιο γρήγορα και αποτελεσματικά. 

Γεμάτο αντιοξειδωτικά

Το πράσινο τσάι είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά προστατεύοντας από τις ελεύθερες ρίζες. Αυτές οι θρεπτικές ουσίες καταπολεμούν τη γήρανση, βοηθούν στην πρόληψη χρόνιων ασθενειών και τη βελτίωση της απόδοσης του σώματος.

το δικό σας σχόλιο

* Υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.