Οι ιδανικές στάσεις ύπνου ανάλογα με το πρόβλημά σου

Ο τρόπος που κοιμάσαι μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη μυικών πόνων ή άλλων προβλημάτων, που γίνονται αιτία να χαλά ο ύπνος κατά τη διάρκεια της νύχτας.

1.  Αν έχεις πόνο στην πλάτη, κοιμήσου ανάσκελα. Αυτή η στάση ανακουφίζει από πόνους που οφείλονται σε αρθρίτιδα ή στένωση σπονδύλων. Αντίθετα, αν έχεις κάποια κήλη, κοιμήσου μπρούμυτα και έτσι το νεύρο δεν θα πιέζει τον δίσκο.

το δικό σας σχόλιο

* Υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.