Τι φταίει και το λίπος στην κοιλιά δεν λέει να φύγει

Κάνεις διατροφή/δίαιτα, γυμνάζεσαι αλλά το λίπος στην κοιλιά δεν υποχωρεί; Δες τι μπορεί να φταίει.

Οι πιθανές αιτίες που εμποδίζουν το χάσιμο λίπους από την κοιλιά

Ηλικία

Καθώς μεγαλώνουμε, το σώμα μας αλλάζει όσον αφορά στον τρόπο που παίρνει και χάνει βάρος.

Και οι άντρες και οι γυναίκες παρατηρούν πτώση του μεταβολικού ρυθμού. Άσε που οι γυναίκες έχουν να αντιμετωπίσουν και την εμμηνόπαυση.

Σύμφωνα με τον Michael Jensen, καθηγητή στη Mayo Clinic, «αν οι γυναίκες παχύνουν μετά την εμμηνόπαυση, πιο πιθανό είναι να παχύνουν στην κοιλιά».

Την ίδια ώρα, αρχίζουν και τα επίπεδα της τεστοστερόνης να μειώνονται, αλλά με μικρότερο ρυθμό.

Το καλό είναι πως υπάρχει τρόπος να καταπολεμήσεις αυτή την αλλαγή.  

Λιγότερη άσκηση από ό,τι απαιτείται

Το λίπος στην κοιλιά φεύγει μόνο με εντατική άσκηση.

Σύμφωνα με έρευνα που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό ‘’Medicine and Science in Sports and Exercise’’, άνθρωποι που ολοκλήρωσαν πρόγραμμα άσκησης υψηλής έντασης έχασαν περισσότερο κοιλιακό λίπος σε σχέση με όσους ακλούθησαν πρόγραμμα χαμηλής έντασης.

Πρέπει λοιπόν να ασκείσαι σε μεγάλη ένταση για να καις περισσότερες θερμίδες (Συμβουλέψου πρώτα τον γυμναστή σου που ξέρει την κατάσταση της υγείας σου)

Λάθος λιπαρά

Ο οργανισμός δεν αντιδρά με τον ίδιο τρόπο σε όλα τα λιπαρά. Ερευνητές συνδέουν την υψηλή κατανάλωση κορεσμένων λιπαρών με αυξημένο κοιλιακό λίπος.

Αν όμως καταναλώνεις μονοακόρεστα λιπαρά και συγκεκριμένα είδη πολυακόρεστων λιπαρών που έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες στον οργανισμό μπορεί να ωφελήσουν. Φτάνει βέβαια να τα τρως σε σωστές ποσότητες.

Πάντως οι ειδικοί προειδοποιούν ότι η μεγάλη κατανάλωση λιπαρών οποιοδήποτε είδους αυξάνει την πρόσληψη θερμίδων και θα μπορούσε να οδηγήσει σε αύξηση βάρους.

Κατανάλωση κατεργασμένων τροφίμων

Τα επεξεργασμένα τρόφιμα, όπως το άσπρο ψωμί, τα κρακεράκια και τα τσιπς, αλλά και η ζάχαρη στα γλυκά ροφήματα και τα επιδόρπια αυξάνουν τη φλεγμονή στον οργανισμό.

Η φλεγμονή συνδέεται με το λίπος στην κοιλιά άρα η μεγάλη κατανάλωση κατεργασμένων τροφίμων εμποδίζει την ικανότητα απώλειας λίπους από την περιοχή.

Φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής άλεσης, είναι τροφές γεμάτες αντιοξειδωτικά, που έχουν αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και μπορεί ενδεχομένως να εμποδίσουν το λίπος στην κοιλιά.

Άγχος

Το άγχος εμποδίζει την απώλεια βάρους και ιδιαίτερα από τη μέση. Θα έχεις παρατηρήσει άλλωστε ότι όταν δεν είσαι πολύ καλά ψυχολογικά, αναζητάς τροφές υψηλές σε λιπαρά και θερμίδες.  

Μήπως το σώμα σου έχει σχήμα μήλου;

Αν έχεις την τάση να αποθηκεύεις τα κιλά γύρω από τη μέση παρά γύρω από τους γοφούς, τότε ανήκεις στο σχήμα μήλου. Αυτό σημαίνει ότι έχεις γενετική προδιάθεση που κάνει το χάσιμο λίπους από την κοιλιά πολύ πιο δύσκολο αλλά όχι αδύνατο!

το δικό σας σχόλιο

* Υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.