10 τροφές που θα σε βοηθήσουν να κάψεις λίπος

Αν προσπαθείς να αδυνατίσεις, δοκίμασε να βάλεις στη διατροφή σου τις παρακάτω τροφές, που βοηθούν στο κάψιμο λίπους για πιο γρήγορα αποτελέσματα.

1. Σολομός και τόνος

Είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά, τα οποία είναι απαραίτητα για τη διάσπαση του λίπους στο σώμα.

2. Κανέλλα

Αποδεδειγμένα έχει σταθεροποιητική επίδραση στα επίπεδα σακχάρου στο αίμα, κάτι που περιορίζει την όρεξη, Αυτό θα μπορούσε να ιδιαίτερα σε άτομα με διαβήτη τύπου 2. Επίσης μπορεί και μεταβολίζει γρήγορα τη ζάχαρη, ενώ μόλις το ¼ κουταλιού του γλυκού την ημέρα είναι αρκετό. 
Tip: Ανακάτεψε την κανέλλα στον καφέ, στο τσάι ή στο γιαούρτι σου. Προσθέτει γλυκύτητα αλλά όχι θερμίδες. 

3. Αυγά

Μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση πρωτεΐνης το πρωί «ξεγελά» την πείνα καλύτερα από τους υδατάνθρακες. Ένα αυγό έχει μόνο 75 θερμίδες, αλλά περιέχει 7 γραμμάρια πρωτεΐνης υψηλής ποιότητας μαζί με άλλα σημαντικά θρεπτικά συστατικά. Το σώμακαίει περισσότερες θερμίδες αφομοιώνοντας τα αυγά από ό,τι ένα βαρύ πρωινό. Και το καλύτερο; Το αυγό περιέχει τη βιταμίνη Β12 που βοηθά στη γρήγορη διάσπαση του λίπους.

4. Στραγγιστό γιαούρτι

Βοηθά στην απώλεια βάρους χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά του σε πρωτεΐνες. 

5. Καυτερές πιπεριές

Περιέχουν την ουσία καψαϊκίνη, η οποία περιορίζει την όρεξη και επιταχύνει τον μεταβολισμό ελαφρώς, αλλά μόνο για ένα μικρό χρονικό διάστημα.

6. Πράσινο τσάι

Βοηθά την απώλεια βάρους και την τόνωση του οργανισμού, ενώ βοηθάει στο κάψιμο του κοιλιακού λίπους. Περιέχει κατεχίνες, ένα είδος φυτοχημικού που μπορεί να επηρεάσει το μεταβολισμό άμεσα. Για  καλύτερα αποτελέσματα, να το καταναλώνεις αρκετές φορές μέσα στην ημέρα και ιδανικά προτιμήστε να είναι ζεστό και όχι κρύο.  

7. Γκρέιπφρουτ

Σε βοηθά να αισθάνεσαι πλήρης με λιγότερες θερμίδες και αυτό χάρη στις άφθονες ποσότητες διαλυτών ινών, οι οποίες χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να χωνευτούν. 

8. Ξύδι

Βοηθά το σώμα μας να καίει λίπος και προσφέρει γεύση στη σαλάτα και στο φαγητό αλλά καθόλου θερμίδες. 

9. Ξηροί καρποί

Ένας τρόπος να κατευνάσετε την πείνα σας μεταξύ των γευμάτων χάρη στην υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και υγιή λίπη για την καρδιά. Ειδικά τα καρύδια μπορούν να βοηθήσουν  στην απώλεια βάρους και να βελτιώσουν τα επίπεδα χοληστερόλης όταν καταναλώνονται με μέτρο .

10. Καφές 

Κι όμως, ο καφές μπορεί να κάνει τον μεταβολισμό σου να κινηθεί και να χάσεις πιο εύκολα βάρος, φτάνει να συνοδεύεται με σωστή διατροφή. 

Επιμέλεια: Αφροδίτη Γεωργίου

το δικό σας σχόλιο

* Υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.