OURLIFE: Νέο σχέδιο επιβράβευσης πελατών παρουσιάστηκε από την εταιρεία Eurolife

Το νέο σχέδιο επιβράβευσης πελατών, υπό την ονομασία Ourlife παρουσίασε η ασφαλιστική εταιρεία Eurolife.

Το νέο σχέδιο επιβράβευσης των πελατών της παρουσίασε στο πλαίσιο δημοσιογραφικής διάσκεψης η ασφαλιστική εταιρεία Eurolife. 

TAGS:  

Μαίρη Αυξεντίου

το δικό σας σχόλιο

* Υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.