Φιλοξενία για λίγους εκλεκτούς… με γεύση πραλίνας φουντουκιού στο θεματικό ξενοδοχείο της “Nutella”

Οι κρατήσεις έγιναν sold out μέσα σε δύο λεπτά.

Τρεις τυχεροί και οι συνοδοί τους είχαν την ευκαιρία να περάσουν τρεις μέρες στο προσωρινό ξενοδοχείο "Hotella Nutella" που ετοίμασε στη Σονόμα της Καλιφόρνιας η εταιρεία Ferrero Brands, γνωστή παγκοσμίως από την αγαπημένη εκατομμυρίων -μικρών και μεγάλων - νουτέλα.

Το ξενοδοχείο είναι το πρώτο τέτοιου τύπου που ανοίγει η εταιρεία το 2020 και η διακόσμησή του ήταν θεματική εμπνευσμένη εξολοκλήρου από την γνωστή πραλίνα φουντουκιού.

Η ταπετσαρία στους τοίχους, οι κουρτίνες και τα μαξιλάρια, μέχρι τα κιλίμια, αλλά και τα μεγαλύτερα του φυσικού μεγέθους βάζα γεμάτα με πραλίνα.

Ο διαγωνισμός, που έληξε στις 8 του περασμένου Δεκεμβρίου, ανέδειξε τρεις τυχερούς, οι οποίοι μεταφέρθηκαν αεροπορικώς στον προορισμό στις 10 Ιανουαρίου. Τους περίμενε πλειάδα δραστηριοτήτων, όλες με κεντρική ιδέα την πραλίνα, όπως μαθήματα μαγειρικής.

Αλλά και πιάτα με νουτέλα που είχαν δημιουργήσει σεφ-διασημότητες, όπως ο σταρ του Food Network Τζέφρι Ζακάριαν ή η βετεράνος κορυφαία σεφ του Bravo Τάνια Χόλαντ.

Τον περασμένο Αύγουστο, και η Taco Bell είχε πάρει την ίδια πρωτοβουλία μάρκετινγκ: Είχε φιλοξενήσει για τέσσερις ημέρες ενδιαφερόμενους σε προσωρινό ξενοδοχείο στην Παλμ Σπρινγκς στην Καλιφόρνια.

Το κόστος των δωματίων ξεκινούσε από 250 δολάρια και οι κρατήσεις έγιναν sold out μέσα σε δύο λεπτά.

ANT1 Newsroom

το δικό σας σχόλιο

* Υποχρεωτικά πεδία

Παρακαλούμε όμως τα κείμενα να μην είναι υβριστικά, να μην παραπέμπουν σε άλλους ιστότοπους, να γράφονται στην ελληνική ή την αγγλική γλώσσα (όχι greeklish), να είναι κατανοητά και τέλος να είναι κατά το δυνατόν σύντομα. Είναι αυτονόητο πως η ομάδα διαχείρισης φέρει ευθύνη μόνο για τα επώνυμα άρθρα των συντακτών και των συνεργατών της. Σας ευχαριστούμε για την συμμετοχή σας.